Založ si blog

Keď zaženiete niekoho vážneho a vplyvného do kúta a nevie, čo má robiť, tak cerí zuby a pošle na Vás nadriadených alebo aj SIS či Štb

V mojom živote som viac krát, hlavne keď som bol mladý sopliak upozornil na neprávo a nedodržiavanie zákonov. Či už som upozornil učiteľov v škole alebo vedenie v robote. Žiaľ, veľakrát som mal z toho len problémy. Vážny a vplyvní ľudia potom obyčajnému človeku, ktorý upozornil na niečo zlé potom robili len problémy.

http://lubomirvazny.blog.pravda.sk/2011/02/23/ked-zazeniete-potkana-do-kuta-a-nevie-co-ma-robit-tak-ceri-zuby/

A tak som si potom už len robil svoju robotu. A mal som pokoj. Nechal som veci už tak. Hlavne kvôli pokoju doma a v rodine. Dnes ale, keď už som skoro na dôchodku si môžem opäť robiť čo chcem a hovoriť čo chcem. A preto som sa pridal k statočným občanom Slovenskej republiky a budem upozorňovať aj na vážne prešľapy a chyby mocných a vážnych. Lebo začínam žiť slobodne tak ako chcem a začínam brať už politiku vážne vážení.

66 rokov od svadby Adolfa Hitlera s Evou Braunovou

29.04.2011

je pripomenutím si, že aj v ťažkých časoch človek láske nerozkáže. V dnešný deň, pred 66 rokmi sa Adolf Hitler v berlínskom bunkri oženil so svojou milenkou Evou Braunovou. Adolf tým dokázal, že láska kvitne v každom veku. Svadbou s Evou naplno prejavil krehkosť svojej duše a romantické city, ktoré počas svojej vlády nad Nemeckom a veľkou časťou Európy, tak [...]

Trest smrti pre zradcov a zapredancov Slovenska alebo kedy tie svine už skončia ?

28.04.2011

Opriem sa len o fakty a nič viac. Čitatelia nech si urobia záver. Úfam, že jednou z hlavných postáv pred špecializovaným trestným tribunálom vytvoreným podľa zákona a súdiacím zradcov a zapredancov Slovenska po voľbách v roku 2014 bude aj v budúcnosti obvinený Ing. Ivan M. 1. Počas prvej vlády Mikuláša Dzurindu (1998 – 2002) sa predali podiely v dvoch [...]

Dobrí kresťania sú v defenzíve proti márnotratnému

25.04.2011

konzumu ostaných ľudí v nákupných reťazcoch. V defenzíve proti zľavám, ziskom nadnárodných koncernov a ich reklamám. Každý, kto dnes išiel nie do na prechádzku, napr. na Hlavnú ulicu v Košiciach ale do nákupného centra, ukázal jasne a zreteľne svoj postoj. Postoj konzumného človeka, ktorý sa síce hlási navonok ku kresťanstvu a v zlých časoch aj prosí Boha [...]

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

jurajblach

Som jedným zo zakladateľov platformy nezávislých občanov 7statočných. Verím, že Slovensko bude lepšou krajinou, ak sa nájde aspoň 7statočných v každom meste, obci, dedine a začnú konať dobro pre všeobecné dobro. Myslím si, že každý z nás môže urobiť pre lepšie Slovensko v rámci svojich možností a schopností viac ako doteraz. Ja zatiaľ píšem blogy a komunikujem s každým koho 7statocnych.sk zaujíma.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 51219x
Priemerná čítanosť článkov: 3013x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy